Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

maandag 9 maart 2015

Het is alweer Maart

Het is alweer maart, dus was het tijd voor het negende scrapweekend. Super gezellig om met een groep vrouwen uit het hele land lekker met je hobby bezig te zijn. Deze keer kregen we 3 opdrachten, een mini enveloppen boekje, een LO en een doosje met reageerbuisjes, waar je iets leuks in kunt doen.  Ik ben begonnen met het miniboekje, met foto's van mijn jongste kleinzoon. Voor de LO kregen we een sketch met daarbij verschillende opdrachten. Ik moest craft gebruiken, de kleur geel, minimaal één zeshoek en minimaal één bloem. Omdat ik   ( voor mijn doen al helemaal ) redelijk snel klaar was met alle opdrachten, heb ik nog een extra doosje gemaakt. Ondanks dat ik lang niet fit was heb ik een heerlijk weekend gehad, ik kijk nu alweer uit naar de volgende keer.




7 opmerkingen:

Jeanette zei

Wat een prachtig boekje Oeneke en een leuk idee eitjes in een reageerbuisje, zo dubbel!!!

Groetjes Jeanette

Sandra1968 zei

Heel erg mooi!

Groetjes, Sandra

Els zei

Hele mooie creaties zijn dit en wat leuk lootje met baby in de mand/wieg.
En het album is schitterend en ook de buisjes zijn zo leuk

Marjan zei

Superboekje, wat een leuk model ook! Het doosje mag er ook zijn, maar weg ben ik van je LO! Erg mooi!

Boukje zei

Mooie LO met de inkt en spetters in de achtergrond en mooie kleuren zo! En ook je boekje en flesjes zijn mooi gemaakt! Je hebt hard gewerkt!
Groetjes Boukje.

Annemarie zei

Wat heb je mooie dingen gemaakt Oeneke!
Groeten Annemarie

Dora zei

tjee...prachtige dingen heb je gemaakt.
mooi om te zien.
groetjes