Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

woensdag 2 april 2014

Gogini AH tas

Op het blog en de FB pagina van  Gogini Totes laten ze zien hoe je van een AH jute tas en wat lapjes stof een hele leuke scrap/haak/brei/knutsel tas kunt maken. Hier vind je een  mooie en duidelijke uitleg met foto's. Ik heb hem eerst maar eens nagemaakt met stofjes van de Action. Inclusief tas was ik ongeveer 12 euro kwijt. Deze is mijn prototype geworden, om te kijken of het me wel zou lukken. En nu wil ik er nog eentje maken met andere stofjes. Voor deze vind ik vast wel een liefhebber


5 opmerkingen:

Brendaxx zei

Geweldig Oeneke!!

Jeanette zei

Wat een heerlijke kleuren! Goed gelukt dus op naar nummer 2!

Groetjes Jeanette

Maaike Huisman zei

Mooie tas, Oeneke.
Ben benieuwd, hoe nr. 2 gaat worden.

Groetjes, Maaike

Els zei

Super wat een leuke tas heb je ervan gemaakt.
Al is het een proto type, deze is al vast heel mooi.

Tynke zei

Supergaaf zeg, ik vind deze stofjes ook al helemaal leuk!!