Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

woensdag 5 februari 2014

Amazing

Helemaal tegen mijn gewoonte in, toch een Engelse tekst (ik probeer  zo weinig mogelijk Engels te gebruiken) Maar deze is zo helemaal van toepassing op mijn jongste kleindochter, dus hier kon ik niets anders voor bedenken. Ze heeft Albinisme en ziet maar 20% . De eerste drie maanden zag ze bijna niets en had ook een ontwikkelings achterstand. Nu is ze twee en een half en is er van een achterstand niets meer te zien. Deze vrolijke schat heeft een speciaal plekje in mijn hart. De foto's zijn gemaakt tijdens een familie weekend. Berber kon ondanks de koude wind maar geen genoeg krijgen van de zee en het strand.



10 opmerkingen:

Wiebine zei

een Engelse titel, dat ben ik zeker niet van jou gewend Oeneke, maar hij is prachtig geworden. Wat een heerlijk vrolijk koppie zeg, dat speciale plekje dat snap ik wel,
groetjes,
Wiebine

Boukje zei

Wat een vrolijk meisje, ik kan me voorstellen dat ze een speciaal plekje heeft! Mooie LO geworden, ook met je Engelse titel! :)
groetjes Boukje.

Jeanette zei

Mooie layout en past ook zo goed bij de jas van Berber! Geweldig leuke foto's!!

Groetjes Jeanette

Marjan zei

Tja, ik kan het me voorstellen dat je liever een Nederlandse tekst hebt.Zeker op een LO. Maar soms zijn de Nederlandse woorden te lang of het net niet. Dit woord past blijkbaar perfect bij je kleindochter en wat heeft oma er een mooie LO van gemaakt! Ook erg leuke indeling, kleuren!

Els zei

super leuk lootje met een mooie achtergrond en logisch dat Berber een speciaal plekje heeft. Heerlijke vrolijke foto's.

Marja zei

ook lekker aan de klieder geweest met verf zie ik?
Mooie LO van/voor Berber heb je gemaakt

Marie Jubbega zei

Oeneke, wat is dit een prachtige LO geworden zeg. Ja, je wist ook wel precies hoe je het wilde maken toen je bij me was. Nou ik kan niet anders zeggen dat is je fantastisch gelukt. En een super tekst hoor van jouw klein wondermeisje.

Kitty zei

Prachtige LO Oeneke en een heel speciaal kind begrijp ik!

Wilma zei

Wat een heerlijke vrolijke lo. Prachtig zoals je de achtergrond hebt gemaakt en de foto's van je kleindochter...daar ga je spontaan van glimlachen!

Brendaxx zei

Wat een beauty Oeneke, je kleindochter en je LO :)
Lieve en prachtige LO!!