Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

maandag 16 december 2013

Resultaat van een heerlijke cropdag

Afgelopen zaterdag en zondag organiseerde Anneke weer haar super gezellige kerst crop. Ik koos voor de zatedag, je kon iets voor jezelf gaan doen of meedoen aan de workshop. Voor iedereen lag al een mooi stapeltje craft papier klaar, dus dat beloofde wat. Het was de bedoeling dat we een lade kastje gingen maken en dat vergde nogal wat meet en denk werk. Tot mijn grote verbazing heb ik de hele  basis afgekregen, alleen het decoreren heb ik thuis gedaan. Ik vond het een leuk project en heb het met plezier gemaakt.




3 opmerkingen:

Boukje zei

Het was gezellig zaterdag en een leuk project om te maken! Wat goed dat je het al af hebt, mooi vrolijk geheel geworden!
Groetjes Boukje.

Els zei

Heel mooi project heeft Anneke weer bedacht en je hebt er iets heel moois van gemaakt.
Groetjes, Els

Klaske zei

hij is prachtig geworden Oeneke, wat heb je mooi papier gebruikt! het was erg gezellig zaterdag.

Zal vandaag eens kijken of ik mijn project ook kan fotograferen.

Groet
Klaske