Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

maandag 30 december 2013

En nog een paar...

Zoals ik in het vorige bericht al zei, heb ik nog een paar kaartjes gemaakt. Ook weer gelift, maar ik ben al lang blij dat ik weer een beetje op dreef ben. Nu dit  nog zien vol te houden. ;-)
En eerlijk is eerlijk,  hier is het lift adres van de hartjeskaart en deze is van de hexagonkaart. Ik heb totaal andere materialen gebruikt, maar het lijkt wel aardig vind ik zelf






3 opmerkingen:

Els zei

Je bent zeker lekker op dreef Oeneke en wat een pracht kaartjes zijn dit.
Vooral die met met de hexagons is prachtig.
Groetjes, Els

Dora zei

wat leuke kaarten heb je gemaakt.
de onderste kaart met die vlinder is knap gemaakt om zo reliƫf te krijgen.
leuk idee!

Brendaxx zei

Erg mooie kaartjes Oeneke! Fijn dat je weer lekker aan de freubel bent geslagen!