Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

woensdag 12 juni 2013

Eindelijk.....

Een dikke maand te laat, maar eindelijk bloeit de pioenroos. En ik weet natuurlijk ook wel dat hij buiten in de tuin langer mooi blijft dan in een vaas op tafel. Maar hij staat bij mij op zo'n rare plek, dat niemand er van kan genieten. Ook gaat het meestal regenen en hard waaien wanneer eenmaal alle bloemen open zijn. Dus voor mij een goed excuus om een mooie bos op tafel te zetten. En als ze straks de blaadjes laten vallen kan ik altijd nog zeggen "gelukkig hebben we de foto's nog" ;-)


4 opmerkingen:

Els zei

Ja ze zijn schitterend mooi en helaas zijn ze onverwachts uit onze tuin verdwenen.
Groetjes, Els

Brendaxx zei

Ze zijn echt schitterend Oeneke!!

Marjan zei

Kan me voorstellen dat je ze in huis haalt als je er buiten minder van genieten kunt. Heel mooi boeket is dit!

Jeanette zei

Wat zijn de pioenrozen toch mooi. Ik kan me voorstellen dat jij ze daarom in een vaas in huis hebt gezet. Geniet ervan.

Groetjes Jeanette