Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

zondag 7 april 2013

Zomaar 2 kaartjes

Even lekker  aan de slag geweest met twee  "platte" kaartjes, passen ze eindelijk eens zonder problemen in een envelop ha ha.
De simpele bloempjes op het blauwe kaartje komen  uit een stokoud ponsje en zijn een  bewerkt met een fineliner. De vlinder is een uitgeknipt stempelafdrukje en ook  bewerkt met fineliner en witte gelpen. De witte tekst is gemaakt met embossing poeder op foto papier en daarna met distress inkt bewerkt.
Voor het andere kaartje heb ik het papier waar ik een vlinder uit gestanst heb, gebruikt als masker. Toen eerst met twee kleuren distress inkt bewerkt en daarna de vogeltjes en swirls erop gestempeld. Aan de onderkant een strookje ge-embost en een lintje erop geplakt.
De tekst "zomaar een kaartje"heb ik op de computer gemaakt.




5 opmerkingen:

Brendaxx zei

Ik vind ze allebei ontzettend mooi geworden! Heel verschillend ook:) Groetjes en fijne zondag verder,Brenda

Marja zei

Prachtig Oeneke. Leuk zoals je de eerste hebt gemaakt.

Marjan zei

Twee heel verschillende kaarten, maar erg mooi allebei!
Mooi hoor, die blauwtinten en de tekst zo in het kader. De bloemetjes en vlinder maken het speels. De kaar daaronder vind ik zo mooi CAS en wat een leuk accent zijn die vogeltjeslijntjes erin!

Els zei

Pracht kaarten en vooral die met de vogeltjes op de vlinder is zo mooi gemaakt. Toppie!
Groetjes, Els

Jetty zei

Mooiiiiiii zijn ze. Ik vind de blauwe het mooist.