Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

zaterdag 13 april 2013

Twee keer voor jou

Weer twee totaal verschillende kaartjes, gemaakt met (heel oud)papier van de  Action. Op het roze kaartje zit een bloem van stof , naar een idee van Pinterest. De kleine vierkantjes heb ik met drie lagen dikke embossing poeder bewerkt en daarna  gebroken(niet zo goed zichtbaar op de foto) Half achter de bloem zit een label met de tekst "Speciaal voor jou". Het andere kaartje lijkt zwart maar is donkerblauw. Hier heb ik met een kant stempel en witte embossing poeder een vierkant gemaakt. De bloemen  zijn ook gestempeld en uitgeknipt, nog een lintje en een paar plakparels erbij en alweer een kaartje klaar.



10 opmerkingen:

Jetty zei

Leuk is dat crackle met dik embosspoeder he? Mooie kaartjes heb je er weer van gemaakt.

Brendaxx zei

Mooi Oeneke!! Jij bent goed bezig zeg!Alweer 2 kaartjes gemaakt. Ik vind die blauwe met dat wit wel heul erg mooi! Groetjes,Brenda

Boukje zei

Mooie kaartjes! Die bloem is mooi zeg en de tweede met kantstempel is ook mooi, mooi geheel!
groetjes Boukje.

Els zei

Hele mooie kaartjes en de bloem vind ik super mooi. Dat crackle is ook erg leuk gedaan.
Groetjes, Els

Marja zei

wie had het ook alweer over productie? Ik vind ze allebei erg mooi. Dat breken van de blance embossing geeft een heel apart effect. Weer leuk bedacht van je

Klaske zei

prachtige kaartjes Oeneke. die blauwe vind ik echt supergaaf! heel erg stijlvol. die bloem op de bovenste kaart is geweldig!!

Sandra1968 zei

Twee hele mooie kaarten!

Marjan zei

Twee heel verschillende maar erg gave kaartjes allebei! Ben ook weg van de blauwe!

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Ha die Oeneke, Ik kom jou tegen op een ander blog en dacht... wij zijn toch volgers van elkaar. Een tijdje niks laten horen. Druk met andere dingen en je kan niet alles tegelijk. Maar je kaartjes vind ik leuk. Mooie bloem en ja je ziet mooie voorbeelden op P. Die blauwe kaart vind ik heel speciaal. Gezellige groetjes Lida en tot blogs maar weer! :-)

Wilma zei

Wat mooi! De bloem is prachtig en op de blauwe zo mooi dat kantachtige!