Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

donderdag 1 maart 2012

Op de valreep voor DCL

Op de valreep nog ( voor mijn doen super snel) een kaartje gemaakt voor de uitdaging van DCL. Ik had vorige week net  een blokje van de Action meegenomen en dat kon ik nu mooi gebruiken. De roosjes komen bij het Kruidvat vandaan.  De oorspronkelijke kleur was knal rose,  ik heb ze in bleekwater gedaan en meteen afgespoeld met water zodat  ze iets minder fel zijn. Al met al is het dus weer een low budget kaartje geworden.                                   Dit is de sketch
En dit heb ik er van gemaakt



12 opmerkingen:

Els zei

Hele mooie kaart en wat zijn de roosjes nu mooi en niet te knal.

Kirsten zei

ohhhhhhhhh OENEKE WAT SCHITTEREND! ik vind je kaart echt heel erg mooi.
Die hartjes ook, wat een idee! dat moet ik echt onthouden!

Groetjes Kirsten

Brendaxx zei

Echt een geweldig mooie kaart Oeneke!! Heerlijke kleurtjes en die harten zo op elkaar vind ik ontzettend mooi! Heel veel te zien op je kaart; tóp!

Rosalien Zwackhalen zei

Heel leuk gedaan met de hartjes en mooi papier in vrolijke kleuren heb je gebruikt. De bloemen achter het hartje doen het ook heel leuk. :))
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

Marjan zei

Goh, echt super Oeneke! Wat heb je dat hart gaaf gedaan en zo origineel!
Fijn dat je nog tijd had om met ons mee te

Groetjes, Marjan

anja curvers zei

Blij dat het je nog gelukt is want dit is een prachtige uitwerking van de sketch zeg gaaf zo met die harten. Bedankt voor je bijdrage aan DCL.

Dora zei

mooie kaart!!
alles is heel mooi gecombineerd.
groetjes

Boukje zei

Hij is prachtig, mooi papier ook!
Groetjes Boukje.

Kitty zei

LEUK!!! en wat een geweldige kleuren!

Marja zei

Super kaart! en zo te zien heeft Action weer mooi papier. Ik hoop dat je iets wint met dit mooie kaartje.

Ballie (Bennarda) zei

Super mooi kaartje,maar ook hele mooie kleuren, een lievertje.
groetjes Bennarda (Ballie)

http://balliescreationballie.blogspot.com

knutselmiep zei

wat een leuk kaartje zeg en die kleuren zo mooi, super gedaan.
groetjes