Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

donderdag 8 december 2011

Tag 7 en 8

En alweer 2 klaar. Nr 7 vond ik heel leuk om na te maken, lekker kliederen met distress inkt e.d. Het speciale papier wat Tim gebruikt heeft voor de blaadjes heb ik niet. Ik heb een stuk groen papier verkreukeld, weer glad gestreken en er toen pine needles distress inkt op gesmeerd. Daarna flink nat gespoten en na het drogen en stansen, goudkleurige perfect pearls  op de blaadjes gedaan. Nr 8 (van Tim vind ik alweer niet mooi,sorry Tim)  Deze komt op mij over alsof hij maar lukraak van alles wat erop geplakt heeft. dit kon en wilde ik echt niet namaken Hier heb ik alleen de kleuren en de klok van gebruikt. Verder een geprint plaatje, wat takjes, embossing poeder, puffy paint en crackle paint
tag 7
tag 8



11 opmerkingen:

Els zei

Deze 2 vind ik prachtig mooi en met tag 8 heb je helemaal gelijk, want die van Tim vind ik helaas 'van gooi het er maar op'.
Groetjes Els

Boukje zei

Mooie tags Oeneke! Leuk dat je je eigen draai eraan geeft, ik vind die van Tim ook niet allemaal mooi.
Groetjes Boukje.

Miranda Mols Stampin Utopia zei

Ik vind die van jou ook veel mooier!! Met afstand.

Brendaxx zei

Ze zijn weer hartstikke mooi Oeneke! En het is juist leuk dat je er je eigen draai aan geeft vind ik. Anders is het toch maar een beetje copiëren, toch?

Klaske zei

mooi geworden Oeneke. Ik vind het heel gaaf dat je zo je eigen draai er aan geeft om er iets van te maken dat je zelf mooi vindt!

Enneh, ik moet zeggen dat ik dit jaar ook lang niet elke tag van Timmie kan waarderen... Zoals jij tag 8 hebt "opgelost" vind ik super! (en die gaat in mijn inspiratiemapje, én die van Timmie niet!)

Kitty zei

Geweldig, je gaat als een speer!

Marjan zei

Inderdaad, ben het helemaal eens met Brenda! Jouw tag ziet er super uit, Oekene, lekker doen wat JIJ mooi vindt, hoor!

Groetjes, Marjan

Sandra1968 zei

Wauw, echte beauties!

Cora Hoekstra zei

Jeetje Oeneke wat zijn ze goed gelukt/mooi
Die tag 8 van Tim kunnen ze beter een heleboel , waaronder die van jou als voorbeeld nemen

caroline zei

't zijn wel degelijk lichtjes Oeneke
groetjes caroline

Jetty zei

Ze zijn gaaf Oeneke.