Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

zondag 8 mei 2011

Kop op

Maar weer eens een een stempel afdrukje ingekleurd. Ik ben er nog steeds niet achter welk papier nu het beste werkt wanneer je inkleurd met distress inkt. Deze keer vond ik nog een stukje vrij dik aquarel papier, maar het begon toch een beetje te korrelen.
Het gebruikte papier komt allemaal uit de restjes bak(en die is heeeel groot en vol). De bloem is van koffie filterzakjes en een beetje distress inkt worn lipstick. Met dit kaartje doe ik mee aan de uitdagingen van Just Magnolia en Double Dutch en Papertake weekly challenges

3 opmerkingen:

Erica zei

Wat een lekker vrolijk kaartje Oeneke! Leuk dat je meedoet met de Double Dutch challenge :D

Groetjes,
Erica

Els zei

Heel leuk kaartje en zo lekker vrolijk van kleur.
Groetjes Els

Sandra1968 zei

Leuke kaart!