Leuk dat je op mijn blog komt kijken, nog leuker vind ik het wanneer je een berichtje achterlaat.

dinsdag 8 maart 2011

Award gekregen

Van Els vandaag een Award gekregen, dank je wel Els.
Onder voorwaarde dat ik 8 feiten over mijzelf vertel(OEI)
Nou, daar gaat ie dan,
1 Knutsel graag(maakt eigenlijk niet uit waarmee)
2 Gek op mijn kleinkinderen
3 Lees graag
4 Hou niet van koken (maar kan het heus wel)
5 Best wel handig
6 Leergierig(lees, soms nieuwsgierig ;-)
7 Hou niet van spelletjes
8 Maak graag een lange wandeling met de hond

Phoe... dat viel nog niet mee, ik weet nog genoeg feiten, maar wil het nog wel een beetje positief houden.
Nu mag ik deze Award doorgeven aan 8 anderen, maar moet nog uitvinden hoe dat moet



Even proberen

Connie
Jetty
Brenda
Maudy
Agnes
Moniek
Mima
Wendy

2 opmerkingen:

Agnes zei

Hoi Oeneke
Leuk dat je hem aan mij geeft. Heb echter zelf ook geen idee hoe we de award nu ook op mijn blog krijgen ,ha,ha.
Ik zou nog een keer blogles krijgen van Anneke (haranda)
Groetjes,Agnes

Brendaxx zei

Oeneke,dankjewel voor de award! Ook ik moet eerst nog even uitvogelen hoe dit allemaal werkt;)
Groetjes,Brenda